Nutrition Sensor beszámolók

Itt olvashat rengeteg véleményt, beszámolót a Weight Sensor használóitól

 

Ajánlások, beszámolók
„Kerestem és találtam egy DNA tesztet. Gyorsan megkaptam a regisztrációs nyomtatványokat, és könnyen érthetők voltak. Mikor telefonáltam, egy nagyon kedves hölggyel beszéltem. Nagyon meglepett a könyvem. Nagyon érthetően írták. Megmutatja a nyilvánvaló gyengeségeket. Nem vártam, hogy ilyen kimerítő lesz. Nagyon izgatott vagyok, mert a kevesebb több. Megemlítettem néhányaknak, akik talán kipróblhatnák a programot. Azt gondolom, hogy ennek a módszernek van jövője. Csökkentheti a társadalom elhízottságát. Sok köszönet! Sportos ember vagyok, de mindig 80 kg fölött voltam, boldogság volt látni a 70+ kg-t!


Cornelia S.

 

„A programnak a zöld jelzésű ételeit tudtam gyakorlatba ültetni. A többi opciót nem tudtam használni – DNA portál és az adat-rendszer – instrukciók nélkül, nem voltam biztos bennük. Nagy segítség lenne, ha az ételek abc-rendben lennének sorba rendezve. Nagyszerű lenne egy heti étrendet kapni például. Ugyancsak bátorított a program, hogy rendszeresen edzek vagy mozogjak. 5 kg-t fogytam 3 hét alatt, és még nincs vége. Folytatni fogom ezt a módszert! Összességében, jobban és könnyebbnek érzem magam, egészségesnek és agilisabbnak. Az analízis szintén nagyon érdekes és informatív.”

Anna F.

 

„A legnehezebb dolog nekem az volt, hogy csak azt egyek, ami megengedett számomra. (Ez lehetetlen a többi rendszerhez képest.) Heti 40 órát dolgozom és a nagyszüleim testvérének a házában ebédelek. Megpróbáltam ötleteket gyűjteni a weboldalról, de nagyon gyakran megszakad, leáll. Számomra lehetetlen volt, hogy a programmal összhangban dolgozzak. A legkönnyebb az volt, hogy 222 kcal-t elégessek az edzéssel. Szeretek zumbázni és aerobikozni. A pulzusmérőmmel ellenőrzött keretek közt csináltam. Örültem volna, ha több kész étkezés van az elemzéshez csatolt receptek közt. Nehéz kizárólag azokon az ételeken élni, amik jelölve vannak. A „torták” és „lepények” nincsenek jól kifejtve. Lehetne túrótorta vagy Sacher torta. Ugyancsak nem jelezték, hogy a mennyiség nyers vagy főtt ételre vonatkozik-e.”

Carolin M.

 

„A teszt jól szövegezett volt, de nem túl személyes. Az ételek jól vannak felépítve, de a program nem elég kifejtett egy laikusnak. Habár, több olvasás után és szorosan követve, nagyon jól érthető. Összességében nem rossz program. Megtanultam, mely ételek jók, és az étkezési tervemet a legjobbá fogom tenni, amennyire tudom. Minden kiló, amit elveszítettem ezzel a programmal, jó!

Marianne W.

 

„A normál diéta először nagyon nehéz volt nekem. Mindig éhes voltam, és folyton rossz volt a hangulatom. Ennek ellenére követtem az instrukciókat, és sokat fogytam. Arról is gondoskodtam, hogy a szokásosnál többet mozogjak. A 3 hetes géndiéta nagyon kényelmes volt. A napi 5 étkezés miatt nem voltam éhes állandóan, nem sóvárogtam édességek után, mint általában szoktam. A vége felé már nem veszítettem a súlyomból, a rendszeres edzés ellenére sem. Most már többet tudok a testemről a génjeim vizsgálata miatt. Amíg elérem a kívánt súlyomat, addig folytatni fogom a programot. A napi mérlegelés nagy terhet tesz rám, nekem elég lenne heti egy mérés, mint a normál diétánál. Aminek nagyon örülök, hogy a program segített újra örömöt találni az edzésben. Köszönet mindenért és baráti üdvözlet!”

Astrid G.

 

„Az elemzés sokat segített nekem. Most már tudom, hogy az étrendemben mire kell figyelnem. A bármikor ehető rágcsálnivalók listája nagyszerű! Emiatt sosem vagyok éhes. Nem kell szenvedned semmi miatt, könnyen le lehet tenni a dolgokat. 4.8 kg-val vagyok könnyebb 3 hét után. Nagyon elégedett vagyok ezzel az eredménnyel! A továbbiakban is sokat fogok dolgozni ezzel az elemzéssel. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan elérem az óhajtott súlyomat. És mindezt stressz nélkül.”


Silvia G.

 

„Általánosságban: a program viszonylag könnyen gyakorlatba ültethető volt. Hamar bele lehet tanulni a szisztéma használatába, még ha unalmas is minden alkalommal mérni az ételeket. Csak a megadott adagokat ettem a teljes idő alatt. De a mérés miatt tudod, hogy melyik ételből mennyit ehetsz. Körültekintően kell kiválasztanod az ételeket, amiket eszel, hogy ne legyél éhes egész nap. Akkor is te szervezed ezt, ha csak a zöld listáról eszel.

Nem tragédia a napi edzés sem. Az eredmény: a normál diétához képest jelentősen éhesebb voltam, és nem is fogytam olyan sokat. Habár, nagy pozitívum, hogy annak ellenére, hogy a mérleg nem mutat nagy változást, a ruhaméretemen látszik, hogy fogytam.”

Renée W.

 

„Annak ellenére, hogy mindig egészségesen étkeztem és sportoltam is, nem tudtam fogyni. Mióta elkezdtem a programot, a grammok megerőltetés nélkül olvadnak le. Kétségkívül, kicsivel többet edzek, mint amit a program ajánl, egy óra vízitorna vagy nordic walking heti 4-5 alkalommal. Mindent sokkal tudatosabban csinálok, és több kontrollom van az eszközök felett. A rizs és a mogyoró voltak a kedvenc ételeim, de most ki vannak tiltva a konyhából. Könnyebb, mint gondoltam. Tegnap egy olyan nadrágot vettem fel, amit utoljára 9 éve hordtam. A menü portál túl összetett. Én jól tudtam dolgozni a könyvvel. Mindig a konyhában van, megnyugtat, hogy nézhetem.”


Margret G.

 

„A tanulmány érdekes tapasztalat volt minden esetben. Sok edzést kaptam, és helyesen kell ennem. Ebből a szempontból sok fontos és érdekes információt össze tudtam szedni a személyes elemzésemből. Sajnos néhány eredményt nem teljesen értettem. Például, miért nem jó nekem a quinoa, de a sült krumpli zöld jelzést kapott? Egy magyarázat, hogy ez miért van, segíthetne. A számok, amik oldalt fel vannak tüntetve, nekem, laikusnak, nem jelentenek sokat. Mindazonáltal továbbra is használni fogom a listát, hogy egészségesebben egyek a jövőben. Ugyanez igaz a menü portálra is, hogy új ötleteket nyerjek az étkezésekre. Sokszor nem tudtam hasznos kombinációt találni az ételek közt egy étkezésre. Mindent egybevetve érdekes tapasztalat.”

Eva M.

 

„Az elemzés találkozott a várakozásaimmal. Professzionálisan meg van írva. A tételek variációja megfelelő. Az edzésprogram sok választást ad. Az egyéni tréning szekciók osztása is nagyon jó. Van egy diétaterv, ahol az adagok meghatározottak. A menü portált bizonyára könnyű használni, de nekem hiányzott a vegán menük több lehetősége. Az étkezéseket magadnak összerakni időigényes. Folytatni fogom a programot, amíg el nem érem a kívánt súlyomat. Az ügyfélszolgálat nagyon gyors, segítőkész és barátságos. Ez nagyon tetszett.”

Melanie C.

 

„Mióta olvastam kicsit a táplálkozásról a múltban és egészséges étrendet követtem – kivéve a kalóriák számolását -, nem volt nehéz elkezdeni a programot. Először voltak problémáim a kalóriákkal, és nehéz volt tervezni velük. Az edzésprogram nem volt nehéz, mert egyébként is majdnem minden nap edzek. Egy idő után könnyebbé vált a kalóriaszámoláshoz való ragaszkodás, ennek ellenére a mai napig nem szeretem a számolást. Több figyelmet fordítottam a kalóriákra, és azt találtam, hogy sokkal kevesebb cukorra van szükségem. Még nem értem el a kívánt súlyomat, de ha 55 kg tudok maradni, elégedett leszek. Köszönöm, hogy részt vehettem a programban, akkor is, ha a kalóriaszámolás számomra nagyon nehéz.”

Michaela B.

 

„Ragaszkodtam a zöld jelzésekhez, és eszerint ettem. Többnyire a vajat és a zsírokat kerültem. Folytatni fogom ezt azzal a céllal, hogy megtartsam a súlyomat, de normálisan fogok enni. Kíváncsi vagyok a szakácskönyvre. Szerintem a génjeidnek megfelelően enni nagyszerű. Köszönet!”


Karin E.

 

„A receptek a honlapon nagyon ízletesek és könnyen elkészíthetők. A súlyom nagy mértékben változott, jóllehet, következetesen alkalmaztam a programot. Sokszor éreztem, hogy az ujjaim és lábaim dagadnak, a gyomrom vicces hangokat adott. Összességében, az instrukciókat sokkal értékesebbnek találtam, mint egy szokásos diétát.”

Monika B.

 

„A legnagyobb és legújabb felfedezés nekem a fehérjék és a szénhidrátok közti különbség volt. Bizonyára túl sok szénhidrátot ettem az elmúlt néhány évben a gabonamagvakkal, müzlivel és emésztést segítő kekszekkel. Változtattam a meglátásaimon az analízisnek köszönhetően. A másik fő felfedezés a napi edzéssel elégetett kalóriák mennyisége volt. Most igyekszem legalább napi 30 percre fizikailag aktív lenni. Ez sokszor nehéz, de igazán ragaszkodni fogok hozzá. Ugyancsak jobban figyelek a szénhidrátok és fehérjék eloszlására. Csodáltam, hogy ezzel a változtatással tekintélyes fogyás történt, az én koromban.”


Verena K.

 

„Sikerült fegyelmezetten ennem három hétig. Segített, hogy választhattam, hogyan szeretném csinálni a programot. A kiterjedt étellistáról azonnal láttam, mely ételeket jobb elkerülni. Nagyon sokat tanultam ebből. Az edzésprogramban motivált voltam a percre pontos feladatok miatt. A sportok lehetősége szintén óriási. Mindemellett jó tudni, hogy a program pontosan az a saját génjeimhez igazodik. Az eredmény, azt gondolom, látványos. 4,1 kg-t fogytam. Folytatni fogom, amíg elérem a kívánt súlyomat. És a súlycsökkentő szakasz után is velem marad a program.”


Gabriela M.

 

„Az elemzés meglepett egy picit, például a szénhidrátok tiltása. Megmutatja a táplálkozás hatását a súlyra. A menüportállal némi nehézség után tudtam dolgozni. Habár meglátásom szerint az adagok kiszámolása számítógép nélkül nem lehetséges. Talán egy másik oszlop a portálon segíthetne ezen. A sportokhoz tartozó kalória nagyon hasznos, és számomra is az volt. A problémák, amik más diéták alatt felvetődtek, sajnos itt is előjöttek, nevezetesen, hogy annak ellenére, hogy pontról pontra követed az utasításokat, a súlyod nagyon lassan változik. A továbbiakban is tartani fogom a programot, ahogy az elmúlt 3 hétben tettem, így elérhetem a vágyott 100 kg-mat. Szeretném megköszönni, hogy engedtek részt venni a kutatásban.”

Michael S.

 

„A teszt analízise felnyitotta a szememet. Most már tudom, miért fogytam olyan nehezen eddig. Nagyon izgatott vagyok a menü portál miatt. A kijelölt ételekhez való ragaszkodás nem volt probléma. Azt gondolom, hogy az ajánlottnál több mozgásra van szükségem, mert a súlyom stagnál. A húsleves-zöldségekre vonatkozó tipp az esti éhségre olyan értékes volt, mint az arany! Mint házaspár, sok mókát találtunk a közös heti menü összeállításában. Köszönöm!”


Susanna S.

 

„A táplálkozási programhoz való ragaszkodás alapjában véve egyszerű volt. Alkalmanként éhes voltam vagy egyenesen sóvárogtam, ez zavaró volt. Ez úgy általában az evésnek szólt, nem specifikus kívánás volt. Meg kellett szoknom a megváltozott étkezési szokásokat a fehérjékre vonatkozóan. Ezen kívül, voltak napok, amikor nem fogytam, vagy csak egy keveset. Összességében fogytam, de néha kis lépésekben. Kezdetben egy többnyire egészséges, alacsony zsírtartalmú diétát folytattam. Összehasonlítva a korábbi étkezési szokásaimmal redukáltam az ételmennyiséget és a zsír mennyiségét is. Az étellista nagyon hasznos volt, és az ajánlott mennyiségek jó célok. Folytatni fogom ezt a módszert, amíg elérem a kívánt súlyomat, és ez sokat fog segíteni ebben. Ajánlom a programot!”

H.-Dieter P.

 

„A súlycsökkentő program első hete követeli a legpontosabb fegyelmet. Gyakran éreztem magam nagyon éhesnek és gyengének a testmozgás alatt. Ez a második és harmadik héten jobb lett. A vegetáriánus húsleves és a sok víz segített ebből a szempontból. A második héten meglepett, hogy az éhségérzet ellenére csak nagyon keveset fogytam naponta. A kitartás a harmadik hétre jobb eredményekkel jutalmazott meg. Könnyű a diétát gyakorlatba ültetni a tétel-rendszerrel, és folyamatosan alkalmazni. Így tudod, hogy miből-mennyit tehetsz a tányérra. Azt hiszem, ez a kulcs a sikerhez, hogy fogyj és megtartsd a súlyodat. Igazán ajánlani tudom ezt a programot. Néhány hét után megtanulod a legfontosabb tételeket és mennyiségüket, és utána már nem kell többet keresgélni őket.”

Liselotte P.

 

„Én szinte kizárólag a zöld jelzésű ételekhez ragaszkodtam. A tétel-rendszer adott egy rámutatást az adagokra. Kezdetben nem volt könnyű elkerülni az olyan ételeket, mint sajt, édességek és torták, de mostanra hozzászoktam. Ugyancsak sikerült tej nélkül innom a kávét. A tálak összeállítása tökéletes mindaddig, amíg elkerülöm a piros ételeket. A legjobb dolog ebben, hogy többet nem leszek kövér. Soha nem találtam volna ki, hogy melyik ételek voltak felelősek a szélszorulásomért. Az edzésprogramomat kibővítettem 4-ről 7 napra egy héten. Most el sem tudok képzelni edzés nélküli életet. A legtöbb alkalommal futok, gimnasztikázom vagy jógázom, esetleg teniszezem. Nagyon elégedett vagyok a programmal, és remélem, hogy fogom tudni állandóan tartani a súlyomat.”


Barbara P.

 

„Mindenek előtt, nagyon jó! A sok ötlet nagyon hasznos volt, több javaslatot követtem. Sok vizet inni, gyümölcsöket és zöldségeket enni. Ezeket könnyű volt a munkanapokba integrálni. Évekig szedtem antidepresszánst, ami a fogyást még nehezebbé tette. Most elégedett vagyok a kb. 4 kg mínusszal. Ez motivál, hogy folytassam.”


Monika E.

 

„A programot könnyű megérteni és rengeteg információt ajánl. A táplálkozás nagyon változatos. Sajnos nem sok minden változott, a felmérés ellenére. Nem kell sóvárognod, mint más diétáknál. A részletes edzésprogram jól le van írva. Csak ajánlani tudom. A testem csak a harmadik héten kezdett súlyt veszteni, és azt gondolom, hogy a kilók mostantól fognak fogyni.”

Melanie M.

 

„Az elemzés nagyon érdekes. Egy kicsit lehetne felhasználóbarátabb. Tekintetbe véve a szigorúságát, ha a program lehetőséget ad és hosszú távú sikerhez vezet, akkor is megnézel más programokat. A visszajelzés maga nagyon részletes és egy érdekes. A sportaktivitások szempontjából azt kérdeztem magamtól, tud-e valaki tényleg sokat fogyni a házimunkával.”

Manuela L.

 

„Nagyon kíváncsi voltam az elemzésre. A feltételezésem, hogy jól tolerálom a szénhidrátokat, megerősítést nyert. Az elemzés nagyon érdekes. Egy vázlat, aminek segítségével látod, melyik ételek azok, amik tényleg jók neked. A diétát sorba rendezve találtam. 13 egységet ehettem egy nap. Habár ebből kettő egy szelet kenyérrel ment. Annak ellenére, hogy a fehérjéket jól tolerálom, csak kb. 4 g-ot (húsban) tudtam megenni adagonként. Ugyancsak számoltam a kalóriákat, és napi 1000 kcal alá mentem. A túl kevés kalória szemben áll sok táplálkozási szakemberrel nézőpontjával. Ilyen kevés kalóriával a DNA analízis nélkül is fogyhattam volna. Ennek ellenére mókás volt, és, ahogy már mondtam, nagyon érdekes.”

Sandra F.

 

„Nagyon nehéznek tartom a fogyást, már sok diétát kipróbáltam, de semmi nem segített olyan gyorsan, mint a genetikán alapuló diéta! Nem tudtam, hogy a szénhidrátokra nagyon rosszul reagálok, sosem kerültem őket szándékosan. A visszajelzés mindent világosan elmagyarázott, így könnyű volt annyira ragaszkodni hozzá, amennyire csak lehetséges. A programnak köszönhetően naponta örömmel léptem a mérlegre, és élveztem a sikert. Nagyon örülök, hogy részt vehettem a programban, és biztos vagyok benne, hogy a fogyásom folytatódni fog.”


Daniela N.

 

„Napi háromszor enni túl sok volt nekem, és az adagok is túl nagyok. Sajnos nem segített nekem, egy kilót fogytam. Azóta is edzek, de továbbra sem segít. Biztos vagyok benne, hogy másoknak segít a program. A szabadságom után újra fogom kezdeni. Megér egy újabb próbát! Köszönöm.”

Manuela R.

 

„Végső soron tudod, mennyi kalóriát ehetsz és mennyit kell edzened, hogy megtartsd a súlyodat. Ugyancsak jó látni, hogy pl. kevés szénhidrátot tolerálok, most már tudom, hol kezdődnek a problémáim. Nehéz volt gyakorlatba ültetnem a tétel-rendszert, mert nem mérhetsz mindig mindent, és amikor hasonló ételeket ettem egy időben, akkor nehéz volt kiszámolni a mennyiségeket. Az ajánlott napi menük nem találkoztak a várakozásaimmal, és nagyon unalmas volt számomra, hogy az összes ételemet elmentsem a menü portálon.

Azt jó tudni, hogy kaphatsz támogatást a Nutri-Me termékektől akkor is, ha nem történik semmi előrelépés. A súlyom stagnál. A jövőben azokhoz fogok ragaszkodni, amik zöld jelzést kaptak.”

Tanja Rabea N.